وصيت نامه شهيدي كه تربتش بوي مشك مي‌دهد






مزار شهيد سيد احمد پلارك در ميان سي هزار شهيد آرميده در اين گلزار شهدا از ويژگي بارزي برخوردار است كه باعث ازدحام هميشگي زائران مشتاق بر گرد آن مي شود. تربت پاك اين بسيجي شهيد هميشه خدا معطر به رايحه مشك است و اين عطر همواره از مرقد او به مشام مي رسد.كم نيستند كساني كه تنها به نيت زيارت اين شهيد عزيز به بهشت زهراي تهران و قطعه 26 آن سر مي زنند. درباره اين شهيد اطلاعات زيادي وجود ندارد . او بسيجي گمنام و بي ادعايي از خيل رزمندگان دفاع مقدس بوده است و بس.
بسم ا... الرحمن الرحيم
سـتايش خداي را كه ما را به دين خود هدايت نـمود و اگر مـا را هـــدايت نمي كردما هـدايت نمي شــديم السلام عليك يا ثارا... اي چراغ هدايت و كشتي نجات ، اي رهبر آزادگان ، اي آموزگار شهادت بر حران اي كه زنـــده كردي اسلام را با خونت و با خون انــصار و اصــحاب باوفايت اي كه اسلام را تا ابــــد پايدار و بيمـه كرديد .
يا حسين(علیه السّلام) دخيلم! آقا جانم وقتي كه ما به جبهه مي رويم به اين نيت مي رويم كه انتقام آن سيلي كه آن نامردان برروي مادر شيعيان زده براي انتقام آن بازوي ورم كرده و گرفتن انتقام آن سينه ســــوراخ شده مي رويم . سخت است شنيدن اين مصيبتها خدايا به ما نيرويي و تواني عنايت كـن تا بتوانيم بـراي يـاري دينت بكار ببنديم . خدايا به ما توفيق اطاعت و فــرمانبرداري به اين رهبر و انقـــلاب عنايت بفرما . خـــــدايا توفيق شناخت خودت آنطور كه شـــــهداء شناختند به ما عطا فرما و شهداء را از ما راضـي بفرمــا و ما را به آنها ملحق بفرما .خدايا عملي ندارم كه بخواهم به آن ببالم ، جز معصيت چيزي ندارم و الله اگر تو كمك نمي كردي و تو ياريم نمي كردي به اينجا نمي آمدم و اگر تو ستــارالعــيوبي را بر مي داشــتي ميدانم كـه هيچ كدام از مردم پيش من نمي آمدند ، هيچ بلكه از من فرار مي كردند حتي پدر و مادرم . خدايا به رمت و مهربانيت ببخش آن گناهانيكه مانع از رسيدن بنده به تو مي شود . الهي عفو...
بر روي قبرم فقط و فقط بنويسيد ( امام دوستت دارم و التماس دعا دارم )
كه ميدانم بر سر قبرم مي آيد .
ظهر عاشورا 24/6/1365
سيد احمد پلارك
منبع:http://www.farsnews.net